mandag den 15. januar 2018

Byg nyt hus var oplagt

Byg nyt hus var oplagt

Jeg har altid haft en passion for at skabe ting. Da vi fik sløjd i folkeskolen, var jeg ellevild, og jeg fik min far til at købe et magasin, som havde klare instruktioner til alverdens fede projekter i træ. Med tiden blev interesserne dog rykket mod mere teknologiske løsninger, og jeg begyndte efter gymnasiet på universitetet, og læste til ingeniør. Det var bestemt ikke som en leg, men sjovt, det var det helt sikkert grundet min interesse for det.

Min kone derimod, hun er præcist det modsatte af mig på fagfeltet, eller måske ikke alligevel, da hun er designer. For på en måde er vi jo begge med til at skabe ting, selvom det er på forskellige niveauer. Passionen for at skabe ting blev også overført til et af vores større fælles projekter – nemlig at finde et nyt hus. Vi havde længe leget med idéen om, at bide på et af de der byg nyt hus tilbud, og selv være med inde over opførelsen af et hus, som skulle være skræddersyet lige præcis vores behov!

Vi var dog lidt usikre på, hvorvidt disse tilbud kunne leve op til kvaliteten i forhold til at købe færdige huse. Og med det hus, som vi står med nu, hvor både konen og jeg har været godt inde over, kan jeg kun sige, at det kan det – og mere endda, vil jeg påstå! Det er virkelig et lækkert hus, og næsten alle vennepar, som vi har haft ovre, spørger sig selv, hvorfor de dog ikke også valgte denne løsning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar